Wednesday, February 11, 2009

LTDL Edisi Ke 14 - 2009 & Kambing

Salam semua,
Rupa2nya berdekatan ladang kambing saya merupakan laluan bagi peringkat ke-2 jelajah LTDL edisi ke-14. Kalau saya tahu, mahu saya cabutkan papan tanda arah perlumbaan masuk lalu ikut jalan ke kandang dan pusing kembali ke jalan utama hehehe.

Walau apa pun, seronok juga dpt melihat secara live perlumbaan tersebut. Disi saya sertakan sekali beberapa gambar yg sempat saya ambil.

2 pelumba yg terawal sampai berhadapan ladang kami hehehe.

Selang 15 minit mamat 2 orang ni lak yg sampai

Diikuti kelompok besar pelumba2 lain

Yg akhir tentunya krew2 pasukan yg terlibat

Jika tidak silap saya, perlumbaan ini di menangi oleh Mattia Gavazzi dari pasukan Diquigiovanni Androni iaitu mamat yg menang peringkat 1 dua hari tg lepas.

Norman Abd Rahman

No comments:

Post a Comment